BGC chwali funkcję rezygnacji ze Snapchata w reklamie hazardu
Rada Zakładów i Gier z zadowoleniem przyjął rozwój, który umożliwia użytkownikom Snapchata z Wielkiej Brytanii rezygnację z reklam hazardowych.
Ściśle współpracując z BGC w ciągu ostatniego roku, Snapchat ma nadzieję zapewnić konsumentom większą kontrolę nad reklamami, które chcą oglądać.
Dyrektor generalny Snapchata w Wielkiej Brytanii, Ed Couchman, powiedział: „Zawsze było dla nas ważne, aby nasza społeczność była mogą wpływać na rodzaje reklam, które widzą na Snapchacie.
„Wspaniale jest wprowadzić tę zmianę i jesteśmy wdzięczni, że mamy partnerów w BGC, którzy wykonują ważną pracę, aby to zapewnić branża nadal się rozwija i ewoluuje, a jej sercem są konsumenci”.
Ten ruch jest dodatkiem do spełnienia przez Snapchat wymagań wynikających ze zaktualizowanego kodeksu branżowego reklamy odpowiedzialnej społecznie, który został opublikowany w zeszłym roku.
Zgodnie z kodem członkowie BGC muszą zapewnić, że wszystkie reklamy w mediach społecznościowych są skierowane do konsumentów w wieku 25 i więcej, chyba że platforma udowodni, że mogą być precyzyjnie ukierunkowane na ponad -rok-
Dyrektor generalny BGC, Michael Dugher , skomentował: „Jest to kolejny dowód na nasze zaangażowanie w podnoszenie standardów w branży regulowanej.
„Z zadowoleniem przyjmuję ten ruch Snapchata i zachęcam wszystkie media społecznościowe i platformy wyszukiwania do umożliwienia użytkownikom rezygnacji z oglądania reklam zakładów.
” Regulowana branża zakładów i gier hazardowych jest zdeterminowana, aby promować bezpieczniejszy hazard, w przeciwieństwie do niebezpiecznego i rozwijającego się czarnego rynku online, który nie ma żadnych zabezpieczeń, które są powszechne wśród członków BGC. ogłoszenie z Google na początku tego tygodnia, które ujawniło, że użytkownicy i firmy nie będą już mogli promować reklam związanych z hazardem, alkoholem, polityką lub lekami na receptę.